Om os
Hvem og hvad er Temponizer
Temponizer er sat i verden for at hjælpe vikarbureauer med at optimere deres forretning. Det gør vi gennem Temponizer-systemet, der effektiviserer arbejdsprocesser, sikrer besparelser og øger dækningsbidraget.
Temponizer begyndte sin rejse mod at blive nordens bedste softwareplatform for vikarbureauer i 2011. Det hele startede med blot én medarbejder, som stod for både salg og udvikling af Temponizer-systemet.
Som virksomheden voksede sig større, blev der ansat flere medarbejdere til at varetage de forskellige områder af Temponizer.
I dag er virksomheden omtrent en snes medarbejdere og vokser stadig støt. Visionen er stadig den samme; at være den bedste platform for vikarbureauer på markedet.
Temponizer tror på gennemsigtighed og driver derfor en virksomhed med en overskuelig virksomhedskonstruktion, hvoraf der er en bestyrelse, som er med til at drive Temponizer i den rigtige retning.
Udviklingen i Temponizer er meget data-driven; vi udvikler hvad kunderne ønsker og der går sjældent langt fra en god idé til en udviklet feature, som kunderne kan få glæde af.
Vores Mission
Vi ønsker at effektivisere, udvikle og forandre det fleksible arbejdsmarked.
Vores Vision
Vi vil være det stærkeste og mest attraktive produkt til vikarbureauer og kommuner i Danmark.
Vi tror på et tæt samarbejde mellem udvikler og bruger
Den bedste løsning kommer af det bedste samarbejde. I kender branchen og jeres behov, mens vi kender til systemerne bagved. I fællesskab, kan vi derfor skabe det bedste produkt og gøre dagligdagen til en leg.