Onboarding

Tag med på rejsen og oplev
Temponizer fra A-Z

Vi ved hvad en god start betyder og vil gøre alt for, at du kommer godt afsted på rejsen. Hos Temponizer sætter vi fokus på god support og et godt samarbejde mellem parterne.

Vi mødes til en snak

Vi starter altid op med et møde, hvor vi gennemgår jeres behov og finder ud af, hvordan vi kan hjælpe.

Her aftaler vi typisk det videre forløb nærmere, så vi har en plan at følge.

Vi klargør jeres platform

Inden selve igangsættelsen, sætter vi jeres platform op, så den er klar.

Oplæringsperioden begynder

I skal selvfølgelig også have lidt tid til lige at forstå systemet. Vi sender derfor nogle ekperter ud til jer, som sørger for, at i bliver trænet op i systemet inden i skal i gang.

Nu skal der launches

Vores eksperter kommer igen ud til jer og sammen får vi sat systemet op med de korrekte indstillinger, så det matcher jeres behov. I kender på dette tidspunkt systemet, og kan selv sørge for at lægge kunder, vikarer, vagter mm. ind.

Skulle i have spørgsmål

Er i alligevel ikke helt sikre på en funktion, så er vi altid til rådighed til at guide jer igennem, enten over telefonen eller evt. et nyt møde.