Support

Vi tror på, at glade kunder er loyale kunder

Derfor har Temponizer et helt supportteam, som er klar til at besvare både dine opkald og beskeder.
Vi har integreret et supportsystem direkte i Temponizer-systemet, som gør, at du aldrig behøver at bevæge dig ud af platformen for at få hjælp.
Ligeledes er der styr på dataene, så du frit kan sende en vikars CPR-nummer, adresse eller andet data som skal behandles fortroligt.

Du som kunde, er med til at bestemme hvem der i din organisation, skal have lov til at kontakte supporten og hvorvidt de må se allerede oprettede sager i systemet.
På den måde kan du styre dit data-flow ned til hver eneste medarbejder.

Spørgsmål og svar

Vi prøver altid at hjælpe vores kunder, og vi er opmærksomme på nye lovgivninger som skal overholdes.
Dette betyder, at når der træder nye regler i kraft, så er Temponizer-systemet som regel altid opdateret og klar til at understøtte disse regler.
Ligeledes er vores support top-tunnet i at kunne svare på spørgsmål om opsætning og hvordan det hele fungerer i praksis.

Skulle der være et spørgsmål, som supporten ikke kan svare på, så er vores organisation struktureret således, at sagen kan vendes med baglandet, så I kan få et hurtigt svar.